22 באוק׳ 2014

פרופיל אישי, עמוד עסקי וקבוצה בפייסבוק

מתוך המאמר: What's Really the Difference Between Facebook Pages, Groups and Profiles

בפייסבוק יש שלושה סוגי עמודים :

פרופיל אישי, עמוד עסקי וקבוצה.

פרופיל אישי - מטרתו לייצג אדם פרטי ללא מטרה מסחרית.
הפרופיל מסכם סיפור אישי של אדם פרטי : הוא כולל מידע אישי כמו תמונת פרופיל, פרטים אישיים, אירועים בחיים, ויש אפשרות לפרסם סטאטוסים ולשלוט במידע שמשתפים עם אחרים.
הפרופיל האישי מאפשר לצרף חברים, לשלוח להם הודעות ולצפות בסטאטוסים שלהם.

עמוד עסקי - מייצג ארגונים, עסקים, מותגים ודמויות ציבוריות.
בדומה לפרופילים, בעלים של עמודים עסקיים יכולים לפרסם פוסטים, להוסיף תמונת Cover ועוד.
מי שעושה לעמוד Like יראה את העדכונים שהוא מפרסם בעמוד החדשות שלו.

כל אחד יכול לפתוח עמוד, אבל רק נציג רשמי רשאי ליצור עמוד ולנהל אותו אם מדובר בעמוד שמייצג עסק, ארגון, מותג או דמות ציבורית.

כדי ליצור עמוד עסקי, צריך קודם פרופיל אישי. בעל פרופיל יכול להקים כמה עמודים עסקיים ולנהל אותם, ויוצרי עמודים יכולים לאפשר לאחרים להיות מנהלים בעמודים שיצרו, כדי לעזור להם לנהל אותם.

קבוצה - קבוצה היא כמו פורום, קבוצת דיון. היא מאפשרת לחברים בה לשתף תמונות, קישורים וחוויות.
היא מחברת בין אנשים בעלי עניין משותף.

יש שלושה סוגים של קבוצות:

קבוצה ציבורית : כל אחד יכול לראות את הקבוצה, חבריה והפוסטים שלה.
קבוצה סגורה: כל אחד יכול למצוא את הקבוצה ולראות מי החברים בה, אך הפוסטים גלויים רק לחברי הקבוצה.
קבוצה סודית: רק חברים יכולים למצוא את הקבוצה ולצפות בפוסטים שלה.
   


by Kyli Singh

מתוך Mashable -  מקור מוביל לחדשות ומידע בתחום החדשנות הדיגיטלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה